Mij voorstel is dus ook om een soort "Frequent Encountered Problems" sectie danwel sticky in het firefox gedeelte te zetten:
Om even duidelijk te maken wat ik hier mee bedoel:
Help!!! Ik heb net een aantal extensies gedownload. maar ik kan 'm niet in mijn 'aanpassen'-menu vinden zodat ik die in die taakbalk daarboven krijg.
Help!!! Bij sommige websites zien dingen er heel andere uit dan bij Explorer.reply: heb je firefox wel opnieuw opgestart na het installeren van al die extensies?
Help ik heb een probleem: .........reply: In tegenstelling tot Internet Explorer houdt Firefox zich wél aan de geldende webstandaarden. Websites die de standaard niet volgen, worden niet goed weergegeven. Meestal betreft het hier kleinere fouten, zoals het vergeten sluiten van tags of het gebruiken van IE-only-code (code die enkel in Internet Explorer werkt).
In de meeste gevallen heeft dit geen grote impact. Streepjes voegen niet echt iets toe aan de website. Anders is het gesteld met bijvoorbeeld website voor internetbanking. Verschillende van die websites zijn al aangepast aan de standaarden, maar sommigen weigeren nog over te gaan (onwetendheid of onwil)... (met dank aan Bytewarrior)
Uiteraard kan iedereen dit topic dan aanvullenReply: ..................
Wat vinden jullie hiervan, naar mijn mening voorkomt dit een hoop onnodige topics.
Groeten Magicmans