Is het een idee om een nieuw hoofdstuk op te nemen op het Forum over Online Bankieren?
Onder dat forum een selectie van de grootste banken van Nederland, waar men ervaringen kwijt kan. Het kan dan ook niet-klanten helpen om een keuze te maken bij welke bank ze willen gaan Internet Bankieren als ze geen gebruik maken van IE.
Online Bankieren
-
-
Het handigste is denk ik om gewoon te vragen aan een bank of ze Mozilla/Netscape ondersteunen als je een bank zoekt. Er zijn volgens mij niet zo veel banken meer die alleen MSIE ondersteunen. Daarnaast is het zo, dat als er meer mensen naar vragen, ze er meer over zullen gaan nadenken als ze het ondersteunen.
Voor met name Konqueror/Safari en Opera is het denk ik handig dat het duidelijk is welke banken er mee werken, omdat die browsers volgens mij nog nauwelijks officiéel ondersteund worden.
Voor met name Konqueror/Safari en Opera is het denk ik handig dat het duidelijk is welke banken er mee werken, omdat die browsers volgens mij nog nauwelijks officiéel ondersteund worden.
online bankieren
Hierbij de reactie die ik vandaag van de postbank ontving:Z_God schreef:Het handigste is denk ik om gewoon te vragen aan een bank of ze Mozilla/Netscape ondersteunen als je een bank zoekt. Er zijn volgens mij niet zo veel banken meer die alleen MSIE ondersteunen. Daarnaast is het zo, dat als er meer mensen naar vragen, ze er meer over zullen gaan nadenken als ze het ondersteunen.
Geachte heer
De Postbank kan alleen ondersteuning bieden wanneer Mijn Postbank.nl gebruikt wordt onder WindowsNT/ 95/98/XP/ME/2000 in combinatie met Internet Explorer 5.0 of hoger.
Op de Mac is Mijn Postbank.nl getest voor Mac OS X 10.3.2. in combinatie met safari 1.2. Voorwaarde hiervoor is het gebruik van JavaSun Virtual Machine 1.4.2.
Gebruik van Netscape in combinatie met een pc (Windows) wordt niet ondersteund.
De Postbank ondersteunt geen andere systemen. Het kan zijn dat Mijn Postbank.nl wel werkt onder andere systemen, wij kunnen echter niets garanderen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Mw. ir. K.H. Cats
Manager E-commerce en E-mail
-
Dat antwoord is wel vreemd. Er staat dat het wel met Safari is getest, maar of je ook ondersteuning krijgt, is niet duidelijk.
Dat laatste is erg belangrijk, een site kan in het begin wel goed werken, maar als dat op een gegeven moment veranderd door wat voor reden dan ook, moet je wel ondersteuning kunnen krijgen.
Dat laatste is erg belangrijk, een site kan in het begin wel goed werken, maar als dat op een gegeven moment veranderd door wat voor reden dan ook, moet je wel ondersteuning kunnen krijgen.