Functie in ondertekening
-
Functie in ondertekening
Om de structuur en de functie van iedereen op dit forum wat duidelijker te maken, is het misschien een goed idee om je functie op te nemen in je ondertekening. Op die manier weten "first-time-visitors" onmiddellijk met wie ze te maken hebben.
Om het geheel wat overzichtelijk te houden, kan het in een kleiner lettertype geplaatst worden.
Een voorbeeld (ik zal mezelf nemen). Dit zou mijn signature kunnen zijn:
~ByteWarrior
Vertaler Enigmail - OpenPGP encryptie voor Thunderbird
Vertaler Sage - nieuwslezer (feed aggregator) voor Firefox
Wat denken jullie?
Om het geheel wat overzichtelijk te houden, kan het in een kleiner lettertype geplaatst worden.
Een voorbeeld (ik zal mezelf nemen). Dit zou mijn signature kunnen zijn:
~ByteWarrior
Vertaler Enigmail - OpenPGP encryptie voor Thunderbird
Vertaler Sage - nieuwslezer (feed aggregator) voor Firefox
Wat denken jullie?
Laatst gewijzigd door ByteWarrior op 11 november 2004, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
-
Re: Functie in ondertekening
Haha... is een beetje dubbelpost geworden zoByteWarrior schreef:<edit>Ik heb het net zelf uitgeprobeerd en nu blijkt dat je ondertekening maar 255 tekens lang mag zijn. In mijn geval zat er ik er al over (met links erbij waarschijnlijk). Kan deze waarden dan eventueel verhoogt worden?

En nu ook nog offtopic

-
Het maximaal aantal tekens moet gemakkelijk te verhogen zijn lijkt me...
Edit: Net ff gekeken in de admin van een ander forum... je kan het het veranderen via Administratiepaneel » Configuratie » Gebruikers en forum basisinstellingen
Edit: Net ff gekeken in de admin van een ander forum... je kan het het veranderen via Administratiepaneel » Configuratie » Gebruikers en forum basisinstellingen

Laatst gewijzigd door sc00zy op 11 november 2004, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb het dan maar weggedaan.sc00zy schreef:Haha... is een beetje dubbelpost geworden zo![]()
Jij antwoordt dan ook veel te snel.

-
Haha en ik ben nog wel net wakkerByteWarrior schreef:Jij antwoordt dan ook veel te snel.

-
-
Ik wist helemaal niet dat er een Friese versie van bestond... (niet dat ik Fries kan, maar het is altijd goed om te weten, niet?)Beheerder Friese vertaling Firefox en Thunderbird
Als je er een link aan toevoegt, kunnen geïnteresseerde gebruikers direct een kijkje nemen (zie het dus ook maar als extra reclame voor al het werk dat je levert

-
-
Staat overigens een recensie van Sage in de C't van December en ook van de RSS functie van Firefox (1.0PR).
http://www.ct.nl
-
Ach zo zit dat. Nog even geduld danDie is er ook nog niet. Eerst een cursus Mozilla Translator van MadMaks en dan aan de slag. Hij heeft het nu uiteraard te druk met de NL-versie.

Spijtig dat ik dit niet kan lezen. Is het een goede recensie?moZes schreef:Staat overigens een recensie van Sage in de C't van December en ook van de RSS functie van Firefox (1.0PR).