Reacties plaatsen alleen nog voor iemand met een account
-
Misschien kun je er meer een weblog systeem van maken? Dus dat mensen hun e-mail, naam en website oid kunnen achterlaten naast de reactie? En dat dit bij leden uiteraard niet nodig is. Op deze manier is het makkelijk onderscheid te maken tussen de personen die reageren en kun je ook iets makkelijker ongewenste reacties er tussenuit filteren, maar het wel open houden voor niet leden.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
-
Ik denk dat je dan de bedoeling mist. Het is een nieuws-site. Hoewel reacties natuurlijk geapprecieerd worden, is het niet de bedoeling dat er discussies gehouden worden. Dat zou trouwens toch te onoverzichtelijk worden. Discussies en reacties horen thuis op het forum...Anne schreef:Misschien kun je er meer een weblog systeem van maken?
-
- Beheerder
Om ons snel te kunnen wijzen op onze onvolkomenheden. We're also only human in the end...Anne schreef:Waarom zijn reacties dan uberhaupt mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Beheerder
Ik ben heel blij dat jij slechts gewenste reacties op jouw website krijgt. Wacht maar tot er van die Nigeriaanse spamberichten als reactie geplaatst worden. Nee, die hadden niet bepaald Mozilla als onderwerp...Anne schreef:Het lijkt me dat anonieme mensen daar net zo goed tot in staat zijn als geregistreerde gebruikers.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn