Mudfoot schreef:Misschien heb ik iets gemist of zo maar sinds een poosje is het T-Rex/Mozilla icoontje van deze site vervangen door een soort van rood madeliefje??
Is dit verder niemand opgevallen?
Ben ik de enige die dit ziet?
Is hier een reden voor?
Martijn..?
Bij mij is dit niet verandert, staat hij toevallig in je favorieten(bookmarks)?
Dan kan het namelijk daar fout in zijn gegaan, gebeurt ook wel eens bij mij. Ik had eens een link naar een forum met de favicon van de concurent!
Ik vind het een beetje een vreemde verschijning. Ik weet toch redelijk zeker dat ik niet recentelijk met het favicon heb lopen stoeien.
Op dit moment heb ik de gewraakte favicon weer verwijderd en vervangen door de originele favicon: www.mozbrowser.nl/favicon.ico
Als je de cache van je browser leegt (en eventueel expliciet die favicon opvraagt) dan zou je dat ook weer moeten kunnen zien.
Is er overigens iemand die dit madeliefje herkent, zodat ik misschien vanuit welke hoek dit komt ?
nirwana schreef:Ik vind het een beetje een vreemde verschijning. Ik weet toch redelijk zeker dat ik niet recentelijk met het favicon heb lopen stoeien.
Op dit moment heb ik de gewraakte favicon weer verwijderd en vervangen door de originele favicon: www.mozbrowser.nl/favicon.ico
Als je de cache van je browser leegt (en eventueel expliciet die favicon opvraagt) dan zou je dat ook weer moeten kunnen zien.
Is er overigens iemand die dit madeliefje herkent, zodat ik misschien vanuit welke hoek dit komt ?