Is het mogelijk in sunbird notities bij te houden?
Als je bv. een vergadering A elke maand hebt, dat je kan bijhouden wat de belangrijkste punten geweest zijn. Idem voor vergadering B die bv. geen vaste periode heeft, etc.
tx
notities
-
- Moderator
Ik zou niet weten waar...
Al het wel kan, hoor ik het graag.
Je kunt wel bij Taken een bepaalde categorie aan een taak 'hangen', maar da's voorgeprogrammeerd en ook vrij beperkt.
Daar heb je denk ik niet zoveel aan.
Vergeet niet dat het hele calendar-gebeuren bij Mozilla nog in de kinderschoenen staat en in feite nog bèta-versies zijn.
Er wordt wel druk aan gewerkt en grote vooruitgang geboekt, de vorderingen zijn hier te volgen.
Maar op dit moment is Mozilla Sunbird/Calendar nog geen volwaardige vervanger van Outlook.
Al het wel kan, hoor ik het graag.
Je kunt wel bij Taken een bepaalde categorie aan een taak 'hangen', maar da's voorgeprogrammeerd en ook vrij beperkt.
Daar heb je denk ik niet zoveel aan.
Vergeet niet dat het hele calendar-gebeuren bij Mozilla nog in de kinderschoenen staat en in feite nog bèta-versies zijn.
Er wordt wel druk aan gewerkt en grote vooruitgang geboekt, de vorderingen zijn hier te volgen.
Maar op dit moment is Mozilla Sunbird/Calendar nog geen volwaardige vervanger van Outlook.