Printen van agenda
-
Printen van agenda
Sunbird geeft van die mooie agenda's met kleur en al. Hoe krijg ik dat naar m'n printer? ALs ik via FX probeer te printen krijg ik een melding "not supported". Mis ik een extensie? Niks gevonden bij MozB.
-
Vanuit de Firefox extensie kun je idd niet printen, dit kan vanuit Sunbird zelf wel. Dit is alleen wel erg simpel en niet zo gekleurd als je de kalender normaal ziet.
Als je de kalender op die manier wiltl afdrukken moet je via (Alt) + PrintScreen een schermafbeelding maken die je dan later in een beeldbewerkingsprogramma (zelf Paint voldoet in dit geval) kunt afdrukken.
Als je de kalender op die manier wiltl afdrukken moet je via (Alt) + PrintScreen een schermafbeelding maken die je dan later in een beeldbewerkingsprogramma (zelf Paint voldoet in dit geval) kunt afdrukken.
-
Gert-Paul schreef:Vanuit de Firefox extensie kun je idd niet printen, dit kan vanuit Sunbird zelf wel. Dit is alleen wel erg simpel en niet zo gekleurd als je de kalender normaal ziet.
Ha, maar terug naar het screendumpen bedoel ik natuurlijk niet. Bovendien wil ik ook naar pdf kunnen printen. Het komt wel een keer, is niet broodnodig.