Hallo,
Via Extra/Add-Ons van Thunderbird heb ik Lightning naar binnen gehaald. Thunderbird opnieuw opgestart maar Lightning is nergens te vinden. Bij controle van de add-ons blijkt Lightning0.9 gewoon geïnstalleerd en ingeschakeld. Ik heb de nederlandstalige TB2.0.0.16 en de engelse Vista
Hoe kom ik bij de functionaliteiten van Lightning???
Bij voorbaat dank
Lightning blijft onzichtbaar
-
Linksonder in Thunderbird moeten 3 ikoontjes staan met E-mail - Agenda - Taken, daar kun je op klikken om er bij te komen.
Ook CTRL^3 voor de agenda moet werken en CTRL^4 voor taken.
Welke heb je gedownload? Ik gebruik de laatste versie van:
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla ... es/0.9rc1/
Ook CTRL^3 voor de agenda moet werken en CTRL^4 voor taken.
Welke heb je gedownload? Ik gebruik de laatste versie van:
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla ... es/0.9rc1/
-
Goeie,
Dat is nou net het probleem, die krijg ik niet te zien. Nergens is te zien dat ik Lightning geïnstalleerd heb, ja het is de laatste. De enige plek waar ik kan zien dat ik hem geladen heb is bij de add-ons, daar staat het programma als ingeschakeld (het is de versie van gisterenavond op de site van mozilla).
Ik krijg boven twee standaard TB taakbalken, daaronder twee kolommen, een met mappen en de tweede met de e-mails. Er is onder de eerste kolom niks zichtbaar van Lightning, noch is er een derde kolom.
Zowel CTRL+3 en CTRL+4 geven geen reactie
Dat is nou net het probleem, die krijg ik niet te zien. Nergens is te zien dat ik Lightning geïnstalleerd heb, ja het is de laatste. De enige plek waar ik kan zien dat ik hem geladen heb is bij de add-ons, daar staat het programma als ingeschakeld (het is de versie van gisterenavond op de site van mozilla).
Ik krijg boven twee standaard TB taakbalken, daaronder twee kolommen, een met mappen en de tweede met de e-mails. Er is onder de eerste kolom niks zichtbaar van Lightning, noch is er een derde kolom.
Zowel CTRL+3 en CTRL+4 geven geen reactie
-
-
Probeer eens of je Lightning in een nieuw profiel aan de praat krijgt.
Als dat zo is dan zit er misschien een fout in het oude profiel m.b.t. Lightning.
Als dat zo is dan zit er misschien een fout in het oude profiel m.b.t. Lightning.
-
-
Heb je Lightning al eens eerder geïnstalleerd gehad, of had je al een agenda aangemaakt?
Zo nee, sluit Thunderbird af en blader dan eens naar je originele profielmap en zoek naar het bestand storage.sdb en verwijder deze of hernoem deze als backup. Start Thunderbird met het originele profiel nu opnieuw op en kijk of Lightning nu wel werkt.
Zo nee, sluit Thunderbird af en blader dan eens naar je originele profielmap en zoek naar het bestand storage.sdb en verwijder deze of hernoem deze als backup. Start Thunderbird met het originele profiel nu opnieuw op en kijk of Lightning nu wel werkt.
-
Heb net de oplossing op een ander topic gevonden. http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... 5#p4415465
Het verwijderen van extensions.* en compatability.ini bestanden. Weet niet wat daar fout is gegaan, maar het werkt.
Desondanks 'tiege dank'
Het verwijderen van extensions.* en compatability.ini bestanden. Weet niet wat daar fout is gegaan, maar het werkt.
Desondanks 'tiege dank'