Ik gebruik Lightning in TB en ik kom bij een rare bug.
Sinds kort gebruik ik het en het kan zijn dat ik er helemaal naast zit.
Bij het plannen in November en verder , vul ik op een bepaalde datum gegevens in en vink de hele dag aan. B.v. 10 nov. tot mijn verbazing staat dan op 11 nov. dezelfde afspraak.
Na wat uitproberen werkt het wel als je het vakje 'de hele dag' niet aanvinkt, en met aangepaste tijden gaat werken.
De eerste maanden b.v. maart, april enz. werkte het vakje 'de hele dag'prima.
Lightning maakt dubbele afspraken
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 6 oktober 2004, 13:39
-
- Moderator
- Berichten: 11541
- Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
- Locatie: Diessen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 6 oktober 2004, 13:39
Met een nieuw profiel werkt het prima. Bedankt voor de tip.adri schreef:Bij mij werkt het wel...
Helpt het misschien als je het eens met een nieuw profiel probeert?