adri schreef:
Dat klopt, maar ook zonder 3D drivers kan xorg je wel eens wat hoofdbrekens bezorgen. Het is natuurlijk van het grootste belang dat je eerst de open source drivers aan de gang hebt, dan kun je van daaruit verder werken.
En dan hoef je eigenlijk nog niet eens aan die open source drivers te beginnen. Want zelfs de vesa driver deed het hier niet meer.
Koen_92 schreef:
Maar het is bij mij nog iets erger, want ook de framebuffer werkt niet.
Als je Slackware opstart, zie je bovenaan altijd twee pinguins staan. Die worden bij mij in zwart-wit weergegeven, iets dat ook niet goed is.
Dat heb ik ook ooit eens gehad en het is op te lossen, maar ik weet zo uit het hoofd niet meer precies hoe...

[/quote]
Volgens mij is het wel weer goed als ik Slackware opnieuw ga installeren. Maar nu zit ik best wel tevreden hier met Ubuntu.
Ik zou Slackware er naast kunnen zetten. Dualbooten even leuk, maar na een tijd wordt het een chaos, en weet je niet meer waar wat staat. Dus daar begin ik liever niet aan.
Slackware staat trouwens nog wel op mijn oude harde schijf, die hier in de kast ligt. Dus als je toevallig precies de oplossing zou weten, zou ik er even na kunnen kijken.