"Wat ik eigenlijk wel een beetje dommig vind van de makers van KillBill, als je zo'n applicatie aan boord hebt dan zet je die toch gewoon in je menu. Lijkt me wel zo handig..."
Mij ook, maar ja, je moet maar denken: Windows is nog véél erger...
"ja, vannacht KillBill gedownloaded Wink

"
Mooi zo!
"mount -t auto /dev/hda1 /mnt/hda1
Dat werkt bij mij dus niet, krijg een melding dat hda1 niet gevonden kan worden of iets dergelijks... "
Dat lijkt me stug, denk dat je eerder nog die directory even aan moet maken: /mnt/hda1
"(Mogelijk moet je eerst onder de map /mnt nog even map hda1 aanmaken).
Daarna wordt die partitie gemount, zoals dat heet, lees- en schrijfbaar gemaakt van uit Linux.
Hoe doe je dat dan? Waar zie jij die mappen staan?"
Met Konqueror, of om het even welke bestandsbrowser (weet niet hoe dat met Knoppix gaat) kun je toch door de mappen en zo bladeren?
Ke kunt die map ook aanmaken door op een opdrachtregel te typen:
md /mnt/hda1
en daarna opnieuw proberen te mounten?
"Bovenstaande heb ik nu geprobeerd in Knoppix, maar dan krijg ik deze melding:No configuration file detected.
Wat doe ik fout?".
Zal wel komen omdat je Knoppix gebruikt, in Slax was dat niet nodig, maar als je persee het onder Knoppix aan de praat wilt krijgen, dan zul je dus een instellingen bestand moeten maken, maar vraag met hoe en wat...
Waarom probeer je het nou niet gewoon in Slax KillBill? Daar heb ik het werkende gehad...
Dus bij booten cd druk snel op F1 of F2, dan krijg je extra boot opties, je typt
slax load=wine, en de rest zoals verder beschreven gisteren of eergisteren.
Het moet toch gewoon lukken